Mis en toch goed?

door

in

“Misplaatst en mis’’  zegt de website 0297.nl onder meer. Want het artikel op deze site is aanzienlijk langer dan dit. We hebben er voorshands alleen een paar hoofdpunten uitgehaald. We citeren:

“In een wereld waarin digitale communicatie de boventoon voert, zou je kunnen denken dat traditionele schrijfwaren zoals pennen hun relevantie hebben verloren. Echter, dit is een van de grootste misvattingen als het gaat om marketing. Pennen zijn nog steeds een krachtige tool voor branding en netwerken. Ondanks de opkomst van smartphones en laptops, gebruikt vrijwel iedereen nog dagelijks een pen. Dit maakt pennen bedrukken met een logo een slimme zet voor bedrijven die hun zichtbaarheid willen vergroten.

Bedrukte pennen zijn ouderwets

Sommigen zien het bedrukken van pennen als een verouderde marketingtactiek. Dit is echter een misvatting omdat pennen nog steeds een van de meest effectieve en kostenefficiënte promotieartikelen zijn. Ze zijn gemakkelijk te distribueren, hebben een lange levensduur en kunnen een breed publiek bereiken. Bovendien is de kans groot dat een pen meerdere keren per dag wordt gebruikt, waardoor je merk constant in beeld is.

Zijn alle pennen hetzelfde

Een laatste misvatting is dat alle pennen hetzelfde zijn en dat het niet uitmaakt welke pen je kiest om te bedrukken. De waarheid is dat de kwaliteit, het ontwerp en de functionaliteit van een pen een grote rol spelen in hoe deze wordt ontvangen. Een goed gekozen pen die prettig schrijft en er mooi uitziet, zal vaker gebruikt worden en daarmee je merknaam vaker onder de aandacht brengen.” Waarvan acte!


Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *